Cari Kawan

Monday, September 21, 2009

Rahsia Keyword Terungkai - Google Keyword Suggestion Tool



Keyword Research Revealed - Google Keyword Suggestion Tool


Sekarang sebelum anda kehabisan kata kunci lain yang mendapatkan alat ini, jika aku mengatakan itu selepas saya mengatakannya 10 kali. Guna alat pemberi saran kata kunci bebas Google untuk semua penyelidikan AdWords anda. Jika ada satu hal yang saya ingin mencadangkan kajian kata kunci maka ini adalah hal pertama.

Mengapa?

Aku senang kau bertanya, salah satu alasan utama mengapa saya merekomendasikan menggunakan alat ini kerana data kata kunci yang datang langsung dari Google sendiri. Hei, ini harus menjadi alasan yang cukup baik sendirian.

Google memiliki semua pengiklan Keywords Dalam Sistem mereka

Anda lihat, tidak seperti alat-alat lain kata kunci di Google adalah dalam sudu, terutama kerana Google mempunyai semua maklumat tentang pengiklan AdWords. Ertinya, Google tidak tahu bahawa tawaran tentang apa, siapa adalah iklan produk apa dan apa kata kunci yang digunakan dalam setiap kempen.

Oke, jadi Google mengungkapkan banyak kata kunci yang paling popular bahawa tawaran daripada pengiklan lain di Google alat saran kata kunci. Tidak mengikuti?

Ini bermakna bahawa setiap kata kunci yang menghasilkan wang pengiklan hampir menemukan alat ini. Berarti bahawa jika itu adalah tahap anda turun wang membuat kata kunci untuk produk anda dengan hanya menggunakan alat.

Objektif kata kunci untuk kata kunci persaingan pengiklan.

Don't Go Persaingan Pengiklan Untuk Kata kunci Mean Tidak Dapat Membuat Failer.

Anda mungkin berpikir lebih baik untuk mendapatkan kata kunci yang memiliki minimal kompetisi, tetapi menginginkan salah. Alasan mengapa sebahagian besar kata kunci akan ada persaingan kerana mereka tidak membuat orang wang.

Pertimbangkan sejenak, jika saya mempunyai kata kunci yang membuat saya wang maka saya jelas ingin memastikan bahawa aku bisa menyimpan kata kunci anda termasuk sebagai kepada. Sekarang jika orang lain yang menjual produk serupa untuk membuat kata kunci keputusan ini dan kemudian mereka juga ingin menyimpan kata kunci untuk kempen mereka. Do you get it?

Yang menunjukkan sebagai persaingan pengiklan. Bilangan tawaran pengiklan yang lebih tinggi untuk menyimpan wang mereka yang berharga untuk membuat kata kunci. Ini adalah di mana anda mengungkapkan hal itu dan menggunakannya untuk kempen AdWords anda.

Jangan Lari Dari High Tawaran

Walaupun anda mungkin akan membayar jumlah yang lebih tinggi untuk kata kunci anda mengingati persaingan, mengurangkan nilai ini dari masa ke masa bergantung pada sejarah keseluruhan kempen sehingga anda dapat melihat tawaran yang tinggi untuk mengurangkan 20 bahkan 30 sen. Meskipun, kata kunci tersebut boleh menjadi mahal pada awalnya mereka sering mengeluarkan lebih banyak keputusan yang bermanfaat dalam hal kompetisi yang lebih rendah.

0 comments:

Labels

About This Blog

Blog ini adalah satu-satunya blog yang menyediakan maklumat lengkap tentang Blogging, Search Engine Optimization dan Pemasaran, Gedung Backlinks untuk PageRank yang lebih baik dan sistem mudah membuat wang yang benar-benar ditulis dalam bahasa Bahasa Melayu

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Karjat Resorts

Back to TOP