Cari Kawan

Monday, September 21, 2009

Powerfull Ebook Writing - 4 Lanjutan Kaedah Terbaru Membuat Wang Dengan Menulis Ebook


Jika anda ingin membuat wang online secara serius tanpa melanggar keringat, anda harus mempertimbangkan untuk membuat dan menjual ebooks anda sendiri. Dalam usaha ini, anda tidak perlu mempelajari kemahiran teknikal apapun dan tidak perlu menjadi seorang penulis profesional. Anda hanya perlu mempelajari topik yang anda tahu dengan sangat baik dan orang-topik yang menarik pengguna talian. Kemudian, anda boleh menulis ebooks anda dengan sentuhan nada dan dengan cara yang bermaklumat. Ketika anda secara manual mengoreksi mereka dan membuat sampul buku anda secara visual menarik, anda bisa mulai menghasilkan wang melalui kreasi anda. Begini caranya:

1. Menjual ebooks online. Jelas, ini adalah cara termudah untuk membuat wang dari ebooks anda. Untuk memastikan bahawa anda menghasilkan potensi jualan besar, saya menyarankan untuk memanfaatkan kempen pemasaran yang agresif sehingga anda dapat dengan mudah disambungkan kepada pelanggan potensial anda. Promosikan ebooks di forum yang relevan, papan diskusi, blog, dan website anda. Anda juga boleh mempromosikan menggunakan iklan PPC, artikel pemasaran, pemasaran mesin pencari, pemasaran email, dan ezine penerbitan.

2. Menjual ruangan iklan. Anda boleh membuat lebih banyak wang daripada ebooks anda dengan menjual ruangan iklan untuk pemasar yang menjual produk yang berkaitan dengan subjek utama anda. Jika anda ke pemasaran afiliasi, anda juga boleh memasukkan URL di mana pelanggan potensial anda boleh melakukan pembelian. Dengan demikian, anda boleh dengan mudah meningkatkan potensi penjualan produk anda yang lain tanpa menyakiti saku anda untuk kos iklan.

3. Membangun keahlian anda secara online. Adakah anda tahu bahawa pengguna talian tidak muncul untuk anda, kecuali jika mereka yakin bahawa anda adalah seorang ahli dalam niche yang anda pilih? Anda bisa meyakinkan lebih banyak orang untuk melakukan perniagaan anda dengan menunjukkan pengetahuan anda melalui ebooks. Menulis tentang topik yang menarik untuk pelanggan potensial anda dan menghantar ebooks ke opt-in pendaftaran. Ketika orang melihat bahawa anda sangat baik tentang apa yang anda lakukan dan bahawa anda adalah sumber maklumat yang besar, mereka yang paling mungkin untuk mempertimbangkan membeli daripada anda.

4. Mengarahkan lalu lintas ke halaman Web anda. Anda juga boleh menggunakan ebooks anda menghasilkan lalu lintas-alat. Bagaimana? Anda boleh dengan mudah membuangnya ketika Freebies mempromosikan situs anda di forum dan melalui artikel pemasaran. Popular pengguna boleh mendapatkan ebooks anda Kuasai percuma tetapi hanya jika mereka memberikan kunjungan pertama.

0 comments:

Labels

About This Blog

Blog ini adalah satu-satunya blog yang menyediakan maklumat lengkap tentang Blogging, Search Engine Optimization dan Pemasaran, Gedung Backlinks untuk PageRank yang lebih baik dan sistem mudah membuat wang yang benar-benar ditulis dalam bahasa Bahasa Melayu

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Karjat Resorts

Back to TOP