Cari Kawan

Monday, September 21, 2009

Mari Membuat Duit Dengan Adsense


Apakah itu AdSense?

Google.com memperoleh sebahagian besar pendapatan dengan memungkinkan pemilik website lain untuk mengiklan dalam laman keputusan carian. Semua ini ditapis melalui program yang mereka sebut AdWords.

Sekarang anda boleh mendapat bahagian daripada pendapatan yang didapati daripada Google AdWords dengan menempatkan iklan teks yang sama ini di halaman anda. Dengan kata lain, anda membantu Google mengiklankan dan membayar peratusan daripada pendapatan apa yang mereka.

Program ini disebut AdSense.

Setiap pemilik laman web harus terlibat di dalamnya. Ini hanya kesempatan terlalu bagus untuk dilewatkan. Bahkan jika situs anda hanya untuk tujuan maklumat, anda masih boleh menyertai dan membuat uang dengan AdSense yang layak - atau paling tidak cukup untuk membiayai website anda.

Jadi, jika anda adalah salah satu dari orang-orang yang tidak suka membayar untuk halaman, ini adalah cara yang hebat untuk mendapatkan wang di belakang dan kemudian beberapa.

Bahkan jika anda mendapatkan sebagai sedikit sebagai $ 10 per bulan, lebih daripada mungkin merangkumi beberapa atau semua kos untuk laman web anda. Mungkin bahawa anda sedang mencari cara untuk menambah pendapatan tambahan kepada tapak Web anda, maka ini adalah sempurna untuk situasi dengan baik.

Program ini menjadi sangat popular, orang yang membuat website hanya untuk menampilkan iklan dan mendapatkan dari Google AdSense saja.

Aku biasanya tidak mahu menggunakan perkataan "wang mudah" karena memang ada hal seperti itu. Anda masih membuat laman Web sendiri dan belajar bagaimana untuk membawa lalu lintas untuk membuat wang di program ini.

Aku jelas tidak ingin membuatnya terdengar seperti anda mendapatkan sesuatu untuk melakukan apa pun. Tidak seperti itu.

Namun, harus saya katakan bahawa AdSense mungkin adalah berdekatan anda telah melihat uang cepat di Internet - terutama jika anda memiliki halaman Web yang mendapatkan jumlah lalu lintas yang baik.

Apa yang lebih baik ... Program ini percuma. Anda juga boleh menggunakannya pada beberapa laman Web dan tidak ada batasan pada jumlah boleh anda peroleh.

Jika anda pergi ke Google.com dan melakukan carian untuk hampir semua kata kunci frase, anda akan melihat beberapa "Link Sponsor" yang muncul di sisi kanan layar yang berkaitan dengan kata kunci carian.

Google membayar pemilik website untuk menampilkan iklan dan jumlah kos yang telah ditetapkan setiap kali mereka mendapatkan iklan diklik oleh surfer Web. Dengan program AdSense, anda akan dipaparkan iklan teks yang sama di laman anda seperti Google dan mendapatkan bayaran untuk itu juga.

Yang anda lakukan hanyalah mengkopi dan paste beberapa kod HTML yang disediakan ke dalam laman anda dan Voila! Iklan akan dipaparkan. Setiap kali sebuah iklan diklik dalam halaman anda, anda akan menerima peratusan tertentu daripada apa yang Google menerima daripada pengiklan.

Bila akaun anda mencapai $ 100, anda menerima cek melalui pos.
"Is Google Crazy?"

Aku tahu apa yang anda mungkin berfikir ...

"Apa itu menangkap di sini? Mengapa Google hanya mengeluarkan wang pengiklan yang membayar mereka?"

Jawapannya ...

Karena Google sangat pintar.

Sekarang aku mengerti bagaimana AdSense bekerja, saya dapat melihat bahawa ini adalah situasi menang-menang bagi semua orang yang terlibat, dan garis bawah manfaat Google. Mari saya jelaskan ...

Karena iklan pengiklan sekarang dipaparkan di lebih halaman web di seluruh internet (bukan hanya situs Google), mereka mendapatkan lebih banyak eksposur. Pemaparan lebih tinggi berarti lebih banyak klik dan bahkan lebih banyak lalu lintas ke situs mereka selama jangka waktu yang lebih singkat.

Ini adalah kabar baik bagi Google karena semakin banyak lalu lintas para pengiklan menerima, semakin cepat dana iklan mereka digunakan.

Ingat, mereka mendapatkan ditagih setiap kali halaman mereka mendapat kunjungan, dan tentu saja, adalah harapan bahawa Google akan terus tetap menyalurkan lebih banyak wang dalam akaun mereka untuk pendedahan iklan yang lebih banyak.

Ano ang isang mahusay na paraan para sa Google upang madagdagan ang halaga ng pera na natamo nila mula sa mga mananalastas habang gusali ng katapatan sa mga website ng mga may-ari (tulad ng sa amin) na ngayon ang ibabayad sa kanila ng tulong-advertise .

Tentu saja, aku ingin mengharapkan tidak kurang daripada enjin pencari paling popular di web.
"Bagaimana saya boleh Dapatkan Dengan AdSense?"

Google tidak akan mendedahkan persis berapa banyak yang anda hasilkan setiap iklan diklik.

Suruhanjaya per klik yang anda terima bergantung pada seberapa banyak pengiklan membayar Google untuk iklan tertentu. Anda akan mendapatkan sebahagian daripada jumlah itu. Aku mendengar tentang pendapatan di mana sahaja daripada 2 sen menjadi $ 15 per klik.

Jadi, adalah logik untuk percaya bahawa frasa kata kunci seperti bebas hutang, bekerja, membuat wang, mp3, jantina, dll akan mendapat lebih banyak per klik kerana mereka adalah kata kunci yang sangat kompetitif hanya mencari di web.

Pengiklan biasanya membayar lebih untuk istilah popular kerana mereka mencari lebih.

Walaupun Google tidak mengungkapkan banyak daripada pendapatan untuk setiap iklan diklik daripada laman anda, anda masih boleh log masuk ke akaun anda bila-bila saja dan melihat jumlah total pendapatan anda hasilkan hari itu, minggu, bulan, tahun, dll

Contohnya, jika anda melihat bahawa anda telah membuat $ 12,60 hari ini daripada 9 klik maka anda dapat menghitung rata-rata klik-thru yuran adalah $ 1,40 per klik. Itu sedetail statistik mereka yang sedia. Juga mencatat, bahawa hanya rata-rata. Anda tidak akan tahu berapa banyak masing-masing membawa iklan khusus

Bilangan yang anda peroleh juga sebahagian besar bergantung pada jumlah lalu lintas disasarkan yang anda terima daripada laman anda sendiri, seberapa baik iklan sesuai dengan kepentingan audiens, menempatkan iklan dalam laman, dan sehingga jumlah yang anda terima per klik.

Idealnya, anda perlu membuat halaman tentang topik yang anda tahu banyak tentang. Dengan demikian anda akan memiliki waktu yang jauh lebih mudah mencipta sebuah kandungan dalam jumlah dermawan topik.
Bagaimanakah Cocok Google Iklan pada Situs anda's Kandungan

Salah satu alasan utama mengapa program ini begitu sukses adalah kerana iklan yang dipaparkan sesuai dengan kandungan website anda. Hal ini meningkatkan kemungkinan bahawa seseorang akan mengklik iklan.

Berikut adalah cara Google menyelesaikan perlawanan kandungan ...

"... Kami pergi melampaui pencocokan kata kunci sederhana untuk memahami konteks dan kandungan daripada laman web. Mengikut algoritma yang merangkumi faktor-faktor seperti analisis kata kunci, frekuensi kata, saiz font, dan keseluruhan struktur link di web, kita tahu apa laman sekitar, dan tentu saja boleh mencocokkan iklan Google ke setiap laman. "

Kaya sabihin nating mayroon kang isang website na impormasyon tungkol sa yoga. Ketika anda bergabung dengan AdSense dan tampal kod iklan mereka di laman anda, teknologi Google akan menentukan subjek laman dengan mengimbas untuk mengulang kata kunci, judul halaman, dll

Jika berjaya, anda akan melihat iklan yang berkaitan yoga dipaparkan dalam laman web anda. Tentu saja, iklan yang lebih relevan dengan kandungan halaman anda, semakin baik klik anda melalui.

Perlu diketahui, iklan tidak sama persis karena bergantung pada iklan di Google dalam database. Jadi, bukannya melihat iklan yoga, anda boleh melihat lebih banyak iklan generik seperti sukan, makanan sihat, dan sebagainya bukanlah hal yang buruk kerana topik ini pengunjung anda mungkin tertarik juga.
Mengapa saya percaya AdSense Works Jadi Yah

Selama bertahun-tahun, pemilik laman web telah berusaha untuk membuat wang dari halaman mereka dengan memasang iklan banner dengan harapan pengunjung mengklik mereka. Masalah dengan iklan banner adalah penonton Internet begitu kebal terhadap mereka, orang tidak akan menekan mereka lagi.

Bilakah terakhir kali anda mengklik iklan banner?

... Tepat!

Kedua, untuk pemilik laman web untuk mendapatkan wang daripada iklan banner, biasanya surfer web yang klik untuk membeli sesuatu. Dengan AdSense, anda pengunjung yang akan mengklik iklan. Mereka tidak perlu untuk membeli sesuatu.

Ketiga, kebanyakan orang yang menggunakan iklan banner tidak melakukan pekerjaan baik iklan sesuai dengan isi website anda mengklik melalui peratusan sedih.

Google AdSense, bukan sahaja anda menampilkan iklan teks, (yang cenderung menerima klik yang lebih tinggi melalui tarif daripada iklan banner), tetapi anda menampilkan iklan kontekstual yang sesuai terima kasih .... isi website anda dengan teknologi canggih Google.

Sering kali orang berfikir bahawa iklan adalah bahagian dari kandungan halaman anda sehingga mereka klik kerana maklumat yang relevan dengan halaman anda. Karena iklan banner, mereka sering mempunyai sedikit perkaitan dan orang cenderung mengabaikan mereka bahkan berapa banyak mereka flash dan terbang melintasi halaman.

0 comments:

Labels

About This Blog

Blog ini adalah satu-satunya blog yang menyediakan maklumat lengkap tentang Blogging, Search Engine Optimization dan Pemasaran, Gedung Backlinks untuk PageRank yang lebih baik dan sistem mudah membuat wang yang benar-benar ditulis dalam bahasa Bahasa Melayu

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Karjat Resorts

Back to TOP