Cari Kawan

Friday, September 18, 2009

Mesin pencari optimasi dan Internet Marketing!


Masing-masing enjin carian mempunyai sebuah database dari semua laman web. Ketika anda mencari untuk setiap istilah di search engine, mereka sebenarnya mereka mencari database dan menampilkan hasil dari database mereka. Sebagai pengguna, apabila anda perlu mencari maklumat tentang suatu topik, anda menggunakan enjin pencari untuk mendapatkan senarai laman web yang berkaitan dengan topik yang menarik. Sebagai seorang webmaster, Anda ingin situs anda menjadi salah satu pengguna pertama akan melihat. Bagaimanakah desainer web pastikan anda perhatikan? Itu adalah tempat berkesan mesin pencari pengoptimuman datang

Search Engine Optimization adalah proses di mana sebuah laman web yang dioptimalkan untuk mendapatkan kedudukan yang lebih baik di keputusan carian di enjin carian popular. Sebagai pemilik website, anda harus mencuba untuk masuk dalam senarai top 10 keputusan untuk kata kunci utama halaman anda. Perlu melakukan beberapa tes di laman web anda muncul di hasil carian. Proses ini dikenali sebagai Search Engine Optimization. Mesin pencari bekerja dengan pemahaman yang lebih baik algoritma, tetapi Peraturan yang menutupi dan membantu kedudukan enjin carian halaman masing-masing.

Kedudukan bergantung pada pelbagai faktor:

Kata kunci Kata kunci adalah kata-kata yang digunakan untuk kata-kata yang termasuk dalam laman web sesuai dengan kata-kata yang digunakan oleh Surfers carian web laman web. Setiap laman web mempunyai kedudukan yang berbeza untuk kata kunci berbeza. Buruk enjin carian kata kunci dan menampilkan hasilnya.

Keyword Research: mencari kata kunci yang berkaitan dengan laman Web anda, dan analisis yang menghasilkan keuntungan atas pelaburan tertinggi. Penyelidikan enjin carian kata kunci dan laman web Ranks. Jika laman anda mempunyai kedudukan lebih tinggi berbanding laman lain, maka laman anda akan muncul di atas.

Kepadatan kata kunci: Ukur dari seberapa sering suatu kata kunci muncul dalam laman web. Meningkatkan ketebalan kata kunci website anda adalah salah satu cara terpantas dan termudah untuk meningkatkan visibilitas laman anda di laman keputusan enjin carian. Jika kata kunci anda hanya terjadi sekali atau dua kali laman dari 500 kata atau lebih, jelas memiliki kerapatan yang rendah kata kunci dalam suatu kata kunci yang akan terjadi enam atau tujuh kali halaman yang sama panjang. Setakat enjin carian yang bersangkutan, jika kata kunci tertentu mempunyai batas yang lebih tinggi pada laman web tertentu, maka kemungkinan laman yang mendapatkan yang lebih baik meningkatkan kedudukan enjin carian hampir secara eksponen.

Dioptimalkan kejayaan isi website ini berubah dan mengoptimumkan kandungan secara teratur adalah penting. Oleh kerana itu, kita perlu menukar Common laman web anda untuk menguji dan melihat perubahan apa yang bekerja dan perubahan apa yang tidak bekerja ketika cuba untuk mencapai kedudukan tertinggi.

Meta tag: Jika Perkataan atau frasa muncul dalam judul HTML, laman web tersebut akan mempertimbangkan yang paling relevan. Juga, jika Perkataan muncul di dekat bahagian atas halaman pertama dari web, contohnya, halaman rumah, sambungan kedudukan sesuai. Meta tag maklumat dimasukkan ke dalam kepala tajuk laman web anda.

Link Building Services meninjau sumber laman: - Sebelum menentukan sebuah nilai untuk sebuah link, enjin pencari menilai kedudukan untuk laman itu sendiri. Ketika anda mendapatkan link dari halaman yang relevan dengan kandungan, memiliki nilai lebih.

Site Submission

Jika anda mempunyai laman web yang tidak terhubung dengan halaman yang lain laman bisa diindeks oleh enjin carian.

Internet Marketing

E-mail: - Itu selalu lebih baik untuk mempunyai e-mel link ke website lain untuk mempromosikan produk. Ketika kita mempromosikan produk dan jasa, laman-laman lain tahu tentang situs kami. Dengan menghantar e-mel, mendapatkan high link ke halaman anda.

Pilih rakan untuk pemasaran online dan iklan: Buat yang menggunakan website untuk menyemak keberkesanan pemasaran. Dengan menyediakan juga iklan, anda boleh mempromosikan laman anda.

Manfaat: Meningkatkan kegunaan: - Lebih orang melawat tapak, menghasilkan penjualan yang lebih tinggi dan generasi.

Related Keywords-seo, search engine optimization, artikel pemasaran, website, perniagaan online.,

0 comments:

Labels

About This Blog

Blog ini adalah satu-satunya blog yang menyediakan maklumat lengkap tentang Blogging, Search Engine Optimization dan Pemasaran, Gedung Backlinks untuk PageRank yang lebih baik dan sistem mudah membuat wang yang benar-benar ditulis dalam bahasa Bahasa Melayu

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Karjat Resorts

Back to TOP