Cari Kawan

Friday, September 18, 2009

Guna Blogging Membuat Duit Secara Online


Ingin Guna Blogging for Cash, Teman, atau journalling?

Pilih ...

Pertama-tama pilih tujuan anda untuk blogging. Jika anda ingin menggunakan blogging untuk wang, anda perlu menetapkan matlamat untuk blog anda. Belajar topik yang menarik bagi anda dan orang lain. Kemudian, termasuk membantu maklumat tentang subjek di posting-posting anda dan menawarkan produk yang dapat melayani orang yang mencari topik anda.

Jika anda belum blogging untuk wang (atau sebarang alasan lain), anda mungkin tidak tahu bagaimana memulakan sebuah blog. Blogging adalah mudah. Anda boleh mula dengan cepat menggunakan perkhidmatan percuma untuk hosting blog anda untuk anda. Yang harus anda lakukan adalah mendaftar dan mulai mengikuti penggunaan.

Free Blog Hosting

Mulai blogging anda GRATIS di Blogger.com atau WordPress.com. Keduanya mudah digunakan. Hanya sign up dan ikuti penggunaan.

Cara Menggunakan Blogging for Cash. It's Easy To Do!

Ketika anda mulai blogging anda boleh menyebutkan produk atau perkhidmatan tertentu dalam posting blog anda. Jika anda mempunyai produk yang anda inginkan, blogging tentang produk di blog anda boleh mengakibatkan orang-orang membeli produk tersebut.

Hanya pastikan anda mempunyai kod afiliasi melalui link orang untuk produk anda menjejaki orang yang dihantar pelanggan. Pelanggan membayar jumlah yang sama seperti biasa dan pemilik produk memberikan anda komisyen daripada apa yang diperolehi sebagai hasil daripada blogging anda tentang hal itu. Ini adalah contoh daripada strategi pemasaran afiliasi.

0 comments:

Labels

About This Blog

Blog ini adalah satu-satunya blog yang menyediakan maklumat lengkap tentang Blogging, Search Engine Optimization dan Pemasaran, Gedung Backlinks untuk PageRank yang lebih baik dan sistem mudah membuat wang yang benar-benar ditulis dalam bahasa Bahasa Melayu

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Karjat Resorts

Back to TOP